Cum platesc

COMANDA TELEFONICA

Ne puteti contacta la unul din numerele afisate in sectiunea Contact. Furnizandu-ne datele dumneavoastra si ale masinii dumneavoastra vom reveni telefonic sau pe mail cu o oferta pentru produsele dorite de dumneavoastra.

 

ALEGETI UN PRODUS LISTAT PE SITE

V-am pus la dispozitie o harta cu marcile si modele de masini. Pentru fiecare din acestea gasiti listate anumite produse. Pentru a comanda direct de pe site-ul nostru apasati butonul Cumpara.

 

COSUL DE CUMPARATURI

Aici gasiti o lista cu produsele dorite de dumneavoastra. Puteti actualiza cantitatea, finaliza comanda sau sterge unul sau toate produsele.

Daca v-ati decis asupra comenzii nu trebuie decat sa apasati butonul Procesare plata.

Pentru finalizarea comenzii e nevoie de completarea campurilor cu datele dumneavoastra.

 

CONTUL MEU

Completati datele doar o singura data. Comandati mai usor de pe site. Comenzile dumneavoastra sunt memorate ceea ce ne ofera noua posibiltatea oferiri anumitor discount-uri la produsele comandate de dumneavoastra.

Toate acestea daca va creeati un cont pe site-ul autoemarket.ro.

 

CONFIRMAREA COMENZII

Dupa lansarea comenzii veti fi contactat de un consultant pentru confirmarea comenzii, verificarea acesteia si stabilirea detaliilor(daca sunt necesare).

 

PLATA

NUMERAR RAMBURS

Plata se face cash in momentul primirii coletului expediat de catre firmele de curierat rapid (URGENT Curier sau Nemo Curier).

 

PLATA PRIN BANCA

Prin depunere numerar in contul nostru sau cu ordin de plata in contul nostru.

Daca preferati aceasta modalitate de plata ,livrarea produselor se va efectua dupa confirmarea platii in contul nostru.

 

RENUNTAREA LA CUMPARARE

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau fara a-l monta pe automobil, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei nr. 130/2000.

Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original nedeteriorat ).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Loading...
Loading...